Ultra-Vampire-Evolution

Mikor leszáll az éj, mi akkor jövünk el érted!!! Újdonság: The End Of Time (ONLINE GAMES)

x_dvdb.jpeg
Menedék leírás:

Lakhely,és a fal:

a kereső kevesebbszer, és kisebb valószínűséggel dob ki téged

Út, és környezet: segít felderíteni a menedék által elrejtett ellenségeket, növeli a személyiséget

Leltár:
A tárolható tárgyak száma: 3 + ház szintje. (fal, út, környezet nem számít)
Óránként egy ital fogyasztható csak el, kivétel ez alól a 100% gyógyulás itala


Képességek leírása:

Erő: támadásnál minél nagyobb, annál többet tudsz sebezni.
Életerő növekedése szintlépéskor (X szintről X+1 szintre):
növekmény = X * 5 + (X div 4)

Védekezés: ha téged támadnak, akkor ez számít

Ügyesség: hogy tudod kivédeni a támadásokat, és milyen nagyokat tudsz sebezni

Kitartás: minél nagyobb annál gyorsabban töltődik vissza az életpontod.
60 / kitartás = visszatöltődési idő (percben) / 1 életerő.

Személyiség:
- Növeli az ellenfél találás esélyét, még akkor is, ha az illető jól kiépített menedékkel rendelkezik
- Növeli annak az esélyét, hogy embervadászaton több zsákmányt szerezz, és kevesebbszer találj lámpaoszlopot.
- Csatában a nagyobb személyiségűnek különbség % esélye van a dupla találatra.


Egyéb eszközök, amiket vehetsz:

Fegyvereket

(az első fegyver követelménye: 2-es szint)

Vérteket (az első Vért követelménye: 1-es szint)

Sisakokat (az első Sisak követelménye: 1-es szint)

Kesztyüket (az első Kesztyü követelménye: 23-es szint)

Cipőket (az első Cipő követelménye: 15-es szint)

Pajzsokat (az első Pajzs követelménye: 20-es szint)

Tárgyakat (gyürük, átváltozásköve) (az első követelménye: 11-es szint)

Tételeket (italok)

Totemeket csak eladni lehet venni nem!

Plusz infók:

Tapasztalati pontok: Szerezhetedmunkával, embervadászattal, vagy eröseb ellenfél támadásával.
Szintlépéshez szükséges plusz TP: (2 * aktuális szint - 1) * 5
Következő szinthez szükséges összes TP: aktuális szint2 * 5 + 5 * (aktuális szint div 5)
Embervadászat:
100 zsákmányolt aranyanként jár 1 Tapasztalati pont


Vámpír/Farkas -vadászat:

Zsákmányolt arany mennyisége:
- maximális zsákmány: vesztes aranyának 10-15% -a
- tényleges zsákmány: a maximális zsákmány (100 minusz szintkülönbség^2 )%-a.
Tehát pl. 5-ös szintkülönbségnél a max zsákmány (100-5^2)%-át, azaz 75%-át,
míg 10-es szintkülönbségnél a max zsákmány (100-10^2)%-át, azaz 0-t kapsz.

10-es vagy nagyobb szintkülönbség esetén mindig az erősebb győz, vagy a harc döntetlenül ér véget.

Temetői munka:
minden 2^n szint után duplázódik a fizetség, tehát az első két szinten(1,2) 40, a következő 4 szinten(3,4,5,6) 80, a következő 8 szinten(7,8,9,10,11,12,13,14) 160, ...

Ellenfél általános keresése:
az ellenfél megtalálását döntően befolyásolja, hogy mekkora a kiszemelt áldozat és a te személyiséged közötti különbség.



Szinkódok:

card_8001.gif

Félkövér karakterek:
[b]Szöveg[/B]


Dőlt karakterek:
[i]Szöveg[/I]


Színes karakterek:
[fc]#Kód Szöveg[/F]
Kód helyett a szöveg elé illessz be egy színkódot innen: www.html-color-codes.com.

Karakterek méretezése:
[fs]x Szöveg[/f]
Az x helyére 10 és 49 közötti szám használható, ami egyértelműen a méret meghatározója.

Betűtípus:
[ff]"típus" Szöveg[/f]
Csak klánleírásoknál alkalmazható a kód.
A típus helyére az idézőjelek közé kell helyezni a betűtípus nevét (például: Castellar, Times New Roman).
Bármilyen betűtípus nem jeleníthető meg, azok használhatók, amit az oldal támogat, ez az alapbetűkészlet egy része.


Linkelések:
Klán neve: !N:klánnév!
Klán rövidítése: !A:klánrövidítés!
Karakter neve: !S:karakternév!
Mentés közben egy belső ID kerül hozzáadásra. Az ID segítségével meg tudod változtatni játékosod nevét a link változása nélkül.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 3
Heti: 18
Havi: 46
Össz.: 8 959

Látogatottság növelés
Oldal: Amit a bitefightról tudni érdemes!
Ultra-Vampire-Evolution - © 2008 - 2024 - ultra-vampire-evolution.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »