Lakhely,és a fal:
a kereső kevesebbszer, és kisebb valószínűséggel dob ki téged
Út, és környezet: segít felderíteni a menedék által elrejtett ellenségeket, növeli a személyiséget
Leltár:
A tárolható tárgyak száma: 3 + ház szintje. (fal, út, környezet nem számít)
Óránként egy ital fogyasztható csak el, kivétel ez alól a 100% gyógyulás itala
Erő: támadásnál minél nagyobb, annál többet tudsz sebezni.
Életerő növekedése szintlépéskor (X szintről X+1 szintre):
növekmény = X * 5 + (X div 4)
Védekezés: ha téged támadnak, akkor ez számít
Ügyesség: hogy tudod kivédeni a támadásokat, és milyen nagyokat tudsz sebezni
Kitartás: minél nagyobb annál gyorsabban töltődik vissza az életpontod.
60 / kitartás = visszatöltődési idő (percben) / 1 életerő.
Személyiség:
- Növeli az ellenfél találás esélyét, még akkor is, ha az illető jól kiépített menedékkel rendelkezik
- Növeli annak az esélyét, hogy embervadászaton több zsákmányt szerezz, és kevesebbszer találj lámpaoszlopot.
- Csatában a nagyobb személyiségűnek különbség % esélye van a dupla találatra.
Fegyvereket
(az első fegyver követelménye: 2-es szint)
Vérteket (az első Vért követelménye: 1-es szint)
Sisakokat (az első Sisak követelménye: 1-es szint)
Kesztyüket (az első Kesztyü követelménye: 23-es szint)
Cipőket (az első Cipő követelménye: 15-es szint)
Pajzsokat (az első Pajzs követelménye: 20-es szint)
Tárgyakat (gyürük, átváltozásköve) (az első követelménye: 11-es szint)
Tételeket (italok)
Totemeket csak eladni lehet venni nem!
Tapasztalati pontok: Szerezhetedmunkával, embervadászattal, vagy eröseb ellenfél támadásával.
Szintlépéshez szükséges plusz TP: (2 * aktuális szint - 1) * 5
Következő szinthez szükséges összes TP: aktuális szint2 * 5 + 5 * (aktuális szint div 5)
Embervadászat:
100 zsákmányolt aranyanként jár 1 Tapasztalati pont
Vámpír/Farkas -vadászat:
Zsákmányolt arany mennyisége:
- maximális zsákmány: vesztes aranyának 10-15% -a
- tényleges zsákmány: a maximális zsákmány (100 minusz szintkülönbség^2 )%-a.
Tehát pl. 5-ös szintkülönbségnél a max zsákmány (100-5^2)%-át, azaz 75%-át,
míg 10-es szintkülönbségnél a max zsákmány (100-10^2)%-át, azaz 0-t kapsz.
10-es vagy nagyobb szintkülönbség esetén mindig az erősebb győz, vagy a harc döntetlenül ér véget.
Temetői munka:
minden 2^n szint után duplázódik a fizetség, tehát az első két szinten(1,2) 40, a következő 4 szinten(3,4,5,6) 80, a következő 8 szinten(7,8,9,10,11,12,13,14) 160, ...
Ellenfél általános keresése:
az ellenfél megtalálását döntően befolyásolja, hogy mekkora a kiszemelt áldozat és a te személyiséged közötti különbség.
Szinkódok:
Félkövér karakterek:
[b]Szöveg[/B]
Dőlt karakterek:
[i]Szöveg[/I]
Színes karakterek:
[fc]#Kód Szöveg[/F]
Kód helyett a szöveg elé illessz be egy színkódot innen: www.html-color-codes.com.
Karakterek méretezése:
[fs]x Szöveg[/f]
Az x helyére 10 és 49 közötti szám használható, ami egyértelműen a méret meghatározója.
Betűtípus:
[ff]"típus" Szöveg[/f]
Csak klánleírásoknál alkalmazható a kód.
A típus helyére az idézőjelek közé kell helyezni a betűtípus nevét (például: Castellar, Times New Roman).
Bármilyen betűtípus nem jeleníthető meg, azok használhatók, amit az oldal támogat, ez az alapbetűkészlet egy része.
Linkelések:
Klán neve: !N:klánnév!
Klán rövidítése: !A:klánrövidítés!
Karakter neve: !S:karakternév!
Mentés közben egy belső ID kerül hozzáadásra. Az ID segítségével meg tudod változtatni játékosod nevét a link változása nélkül.